W kręgu inżynierów ruchu i szerzej – osób zajmujących się ruchem
drogowym na co dzień, ogólnie znanym faktem jest możliwość
zwiększenia przepustowości na skrzyżowaniach z sygnalizacją
świetlną poprzez wydłużenie cyklu sygnalizacji. Metoda ta
jednak nie jest zwykle skuteczna w odniesieniu do komunikacji
tramwajowej. W artykule omówiono dlaczego tak się dzieje i jakie
kroki można podjąć, gdy na skutek awarii sytuacja ruchowa
wymusza zwiększenie przepustowości w ruchu tramwajowym.
Traffic engineers or generally - people working with road traffic, it is generally knows that on the intersections with traffic lights the way to increase capacity is extend the signal cycle. However, this method is usually not effective for tram traffic. The article discusses why this phenomenon occurs and what steps can be taken when, as a result of a failure, the situation makes an increase of tram traffic capacity necessary.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00