Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Asynchroniczny napęd tramwajowy ze sterowaniem wektorowym - badania ruchowe. Cz. 2

Tytuł:
Asynchroniczny napęd tramwajowy ze sterowaniem wektorowym - badania ruchowe. Cz. 2
Asynchrony drive with vector control for tramways # [Tyt.równol.]
Autorzy:
Chudzik, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/251253.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
napęd ENI-ZNAP
napęd tramwajowy
układ napędowy
Zakład Elektroniki Przemysłowej ENIKA
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2004, 11, 4; 60-63
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł jest kontynuacją opisu asynchronicznego napędu tramwajowego z klatkowymi silnikami indukcyjnymi z wektorowym sterowaniem momentu, zamieszczonego w TTS 3/2004 [1]. Przedstawiono w nim zasadę działania oraz wyniki symulacji komputerowej napędu ENI-ZNAP produkcji Zakładu Elektroniki Przemysłowej ENIKA. W tej części artykułu zostaną przedstawione w skrócie rozwiązania konstrukcyjne podzespołów układu napędowego oraz parametry techniczne zarejestrowane podczas badań ruchowych tramwaju z tym napędem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies