Przyczyny zmienności obciążeń kolejowych podstacji trakcyjnych są znane [4, 8, 10], natomoast ocena zakresu tej zmienności jest ciągle zagadnieniem aktualnym. Stosowane metody projektowe pozwalaja dobrać ilość i typ zespołów prostownikowych w taki sposób, aby zapewnić znaczną rezerwę mocy tych urzadzeń.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00