Metodyka prowadzenia badań obiektów mostowych w ciągu linii CMK dla dużych prędkości pociągów Methodology of testing of bridges for the CMK line for high speeds of trains
Próbne obciążenie jest ostatnim badaniem odbiorczym przed oddaniem obiektu do ruchu i zwyczajowo stanowi pewna cezurę zamykającą okres budowy. Wykonywanie próbnych obciążeń na obiektach kolejowych nie wynika wprost z przepisów czy instrukcji kolejowych, ale jest konsekwencją zapisów instrukcji nr lcl-2 (D2) Warunki Techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych, które odsyłają do norm dotyczących wymagań i badań właściwych rodzaju konstrukcji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00