Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarys analizy efektu progowego przy łączeniu nawierzchni podsypkowych z innymi typami nawierzchni

Tytuł:
Zarys analizy efektu progowego przy łączeniu nawierzchni podsypkowych z innymi typami nawierzchni
Outline of analysis of the stiffness jump effect between the ballast tracks and other type of tracks
Autorzy:
Sołkowski, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/250506.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
efekt progowy
obiekt inżynierski
transport szynowy
engineer object
rail transport
stiffness jump efect
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2009, 12; 59-65
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie zarysu nowego spojrzenia na tzw. efekt progowy, który pojawia się przy łączeniu nawierzchni podsypkowych z innymi typami nawierzchni - występuje on przy dojazdach do obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, tunele), przejazdach drogowych w poziomie szyn oraz także poza obiektami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies