Marketingowe kształtowanie usługi w kolejach przewozach międzyaglomeracyjnych w Finlandii Marketing shaping the service in Inter agglomeration traffic - Finland
Kryzys w jakim znalazły się kolejowe przewozy pasażerskie w latach 70. XX w. w Europie wymagał działań zmierzających do podniesienia jego pozycji konkurencyjnej względem najpoważniejszych konkurentów: samolotu oraz samochodu osobowego. Szansą na odzyskanie najbardziej segmentów rynku, do których należą przewozy międzyaglomeracyjne miedzy największymi miastami, jest zaoferowanie usług o parametrach porównywalnych z transportem lotniczym. W szczególności oczekiwane postulaty przewozowe dotyczą czasu podróży, bezpośredniości oraz komfortu oraz komfortu oraz szerokiego wachlarza usług dodatkowych umożliwiających efektywne i przyjemne i efektywne spędzanie czasu podróży.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00