Niezbędnym warunkiem rozwoju transportu stają się usługi o nowym charakterze jakościowym. Najważniejszym kryterium oceny jakości funkcjonowania transportu jest kompleksowość obsługi klienta. Kompleksowość ta obejmuje nie tylko bezpieczny przewóz, załadunek czy wyładunek towarów, magazynowanie, konfekcjonowanie, tymczasowe składowanie, a także obsługę fitosanitarną, weterynaryjną, spedycyjną, celmą, formalnoprawną czy dokumentacyjną. Tak rozległy zakres działań musi być powiązany systemem elektronicznego przetwarzania danych, który jest niezbędny w nowoczesnym zarządzaniu i organizowaniu pracy.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00