Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Określenie obciążenia mechanicznego i cieplnego silnika okrętowego pracującego z wybranymi niesprawnościami, w stosunku do poziomu tych obciążeń dla silnika technicznie sprawnego

Tytuł:
Określenie obciążenia mechanicznego i cieplnego silnika okrętowego pracującego z wybranymi niesprawnościami, w stosunku do poziomu tych obciążeń dla silnika technicznie sprawnego
Definition of the mechanical and thermal loads on the marine engine working with selected technical failures in comparison to the loads level of the engine working with the proper technical condition
Autorzy:
Turzyńska, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/250146.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
silnik okrętowy
obciążenie mechaniczne
obciążenie cieplne
motor ship
mechanical load
thermal load
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2016, 12; 255-259
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówione zostały sposoby określenia obciążenia cieplnego i mechanicznego silnika okrętowego pracującego w normalnych warunkach oraz z wybranymi niesprawnościami. Badanie polegało na pomiarze parametrów pracy silnika z symulowaną uszkodzoną turbosprężarką oraz symulowaną nieszczelną pompą wtryskową i porównanie ich do parametrów pracy silnika technicznie sprawnego. Badania zostały przeprowadzone w warunkach laboratoryjnych na silniku SULZER 3AL25/30.

The article explains how to determine the thermal and mechanical loads on the marine engine working with normal operating conditions and with selected technical failures. The survey has been based on comparison between the parameters of the engine operating with simulated damaged turbocharger and leaking simulated injection pump, and the engine working in a proper technical condition. The research has been conducted SULZER 3AL25/30 engine, under laboratory conditions

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies