Badania eksploatacyjne systemów podwieszeń sieci jezdnej ze stopów aluminium Field tests of cantilever systems made of aluminium alloys for contact lines
Od początku elektryfikacji linii kolejowych w Polsce stosowany
był stalowy osprzęt do podwieszenia sieci jezdnej. W ostatnich
latach producenci tego typu elementów zaoferowali osprzęt wykonany na bazie stopów aluminium. W celu potwierdzenia jego
przydatności do zastosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez PKP PLK S.A. przeprowadzono proces dopuszczenia
tego osprzętu do stosowania. Jednym z etapów tego procesu
są badania eksploatacyjne, którym poświęcony jest niniejszy
artykuł.
From the beginning of the electrification of railway lines in Poland,
steel accessories were used to suspend the overhead contact line. In recent years, producers of this type of elements have offered equipment made on the basis of aluminum alloys. In order to confirm its suitability for use on railway lines managed by PKP PLK S.A. the process of allowing this equipment to be used has been carried out. One of the stages of this process are field tests, which this article is devoted to.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00