Aktualne możliwości inwestycyjne miast mających tabor szynowy są niewystarczające by samodzielnie mogły one doprowadzić do odnowy i modernizacji infrastruktury szynowej, nie mówiąc już o inwestycjach rozwojowych. Dodatkowy aspekt stanowi funkcjonowanie kolejowych przewozów regionalnych, które w takich aglomeracjach jak gdańska, warszawska i konurbacja śląska pełnią rolę przewozów międzymiejskich. Naturalną drogą jest więc poszukiwanie dodatkowego źródła kapitału, którego dopływ połączony z działaniami optymalizującymi zarządzanie i eksploatację doprowadziłby do spełnienia potrzeb przewozowych i oczekiwań mieszkańców.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00