Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Exploring Peer Feedback Behaviour in Online Teaching Practice Classroom: Case of Learning Design

Tytuł:
Exploring Peer Feedback Behaviour in Online Teaching Practice Classroom: Case of Learning Design
Autorzy:
Triyanto
Handayani, Rif’ati Dina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/24964704.pdf
Data publikacji:
2023-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
learning design
online teaching practice
peer feedback
Źródło:
The New Educational Review; 2023, 74; 139-149
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This study aims to explore teachers’ peer feedback behaviour in online teaching practice classes. Qualitative research was conducted on 32 physics teachers who conducted a teacher professional curriculum. Data were gathered through interviews, observations, and online discourse archives. Six steps were taken in analysing the data: preparing and organising data, exploring data, developing themes, representing findings, interpreting findings, and validating the accuracy of the findings. The results showed that peer feedback behaviour focused on learning design content and teachers’ performance. Peer feedback connects teachers’ ideas with those of their colleagues, open-mindedness, and encourages reflective thinking. This study realises peer feedback is a mutual dialogue to enhance teachers’ pedagogical competence in teacher professional curricula.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies