Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza efektywności systemu „ruchoma droga” wzdłuż III korytarza europejskiego na odcinku Węgliniec-Przemyśl

Tytuł:
Analiza efektywności systemu „ruchoma droga” wzdłuż III korytarza europejskiego na odcinku Węgliniec-Przemyśl
The effectiveness analysis of the „mobile road” system along III European corridor in the section Węgliniec-Przemyśl
Autorzy:
Kozłowski, W.
Surowiecki, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/248674.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej
Tematy:
magistrala E-30
transport bimodalny
efektywność systemu „ruchoma droga”
E-30 mains
bimodal transportation
effectiveness of the “mobile way” system
Źródło:
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne; 2011, 96, z. 158; 259-268
1231-9171
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję organizacji trasy przewozu pojazdów ciężarowych przy zastosowaniu wagonów typu 602 S na magistrali kolejowej E-30 (Węgliniec-Wrocław-Katowice-Przemyśl) oraz opracowano lokalizację stacji rozładowczo-załadowczych. Z przeprowadzonych obliczeń wynikają pozytywy systemu transportu „ruchoma droga”, wskazujące na opłacalność rzędu około 66% w odniesieniu do przejazdu tradycyjnie szlakiem samochodowym.

The concept of heavy vehicles organization-routing using the S602 type of wagons on the railway lines E-30 (Węgliniec-Wroclaw-Katowice-Przemysl) and the location of unloading-loading stations have been presented in the paper. The calculations carried out due in the project allows to formulate some positives of the „mobile way” transport system, pointing to the profitability of around 66% in relation to the traditional travel by car.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies