Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prognozowanie turystycznego ruchu rowerowego

Tytuł:
Prognozowanie turystycznego ruchu rowerowego
Tourist bicycle traffic forecasting
Autorzy:
Zalewski, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/248334.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej
Tematy:
turystyka
ruch rowerowy
modelowanie podróży
prognozy ruchu
tourism
bicycle traffic
travel modelling
traffic forecasts
Źródło:
Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne; 2012, 2(98); 239-249
1231-9171
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia metodę prognozowania turystycznego ruchu rowerowego zastosowaną w Studium Wykonalności „Trasy Rowerowe w Polsce Wschodniej”. Wykorzystana metoda w trakcie realizacji projektu uległa pewnym zmianom, co jest związane z poziomem agregacji danych. Na podstawie wykonanych prognoz nasuwa się wniosek, że ich horyzont czasowy nie powinien przekraczać 10 lat, gdyż powyżej tego okresu tracą zupełnie wiarygodność.

The method for tourist bicycle traffic forecasting applying to Bicycle Routes in Eastern Poland has been presented in the paper. This method consists of the bicycle traffic forecast for one day period and for the long distance tourist traffic along bicycle routes in non-urban and sub-urban areas. The method uses the experiences resulting of bicycle tourist traffic forecasting in Western Europe and the author’s experiences in daily bicycle traffic forecasting in conditions of Polish medium cities. In author’s opinion minimal level of spatial provision is a commune, because data required for traffic modelling are available in this level of aggregation. In the reason of bicycle specificity as transportation and tourist mode, maximal period of bicycle tourist traffic forecasting should not be longer than 10 years.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies