W artykule zostało omówione podejście do rozwiązywania problemu racjonalnej lokalizacji parkingów przechwytujących w największych miastach w celu redukcji ruchu wlotowego do miasta i zmniejszenia utrudnień w ruchu (korków). Autor przedstawił parametry sieci miejskiej, które odzwierciedlają warunki ruchu przed i po wdrożeniu parkingów przechwytujących.
The approach to solve the problem of rational location of interceptive parking lots in the biggest cities is discussed in order to reduce the down town traffic and the volume of respective traffic jams. The author has obtained the parameters of city network that reflect the traffic conditions before and after putting into operation the interceptive parking lots.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00