Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Functional model of injector of medium-speed marine diesel engine

Tytuł:
Functional model of injector of medium-speed marine diesel engine
Model funkcjonalny wtryskiwacza średnio-obrotowego silnika okrętowego
Autorzy:
Monieta, J.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/246472.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Tematy:
statki morskie
silniki okrętowe
wtryskiwacze
funkcjonowanie
modelowanie
seagoing vessels
marine diesel engines
injectors
performance
modelling
Źródło:
Journal of KONES; 2007, 14, 3; 423-428
1231-4005
2354-0133
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents elaborated model of marine diesel engine injector as series of functional blocks notation by means rectangles. The each block is contains determinate number of entrances and exits. The some exits values of one block are entrances values of other blocks. The elaborated model takes qualification of changeable values of pressures in working chamber of cylinder and course variation of pressure in closed space of injection pump and injector. It takes an aspect of course of pressure values as working parameter at exit. There have been simulated for different load of engine on pressure course in each space of injection apparatus and in cylinder during working cycle on subordination crank angle. In article have been formulate of mathematical dependence and utilization of experimental dates, with enabled calculation of interest parameters and for indexes for simulated process. The model takes into consideration the properties of the fuel injected, construction parameters of the injection systems and temperature and temperature course of the working medium.

W artykule przedstawiono opracowany model wtryskiwacza okrętowego silnika spalinowego, jako zbioru bloków funkcjonalnych oznaczonych za pomocą prostokątów, z których każdy zawiera określoną liczbę wejść i wyjść. Określone wielkości wyjściowe jednego bloku są wielkościami wejściowymi innego bloku. Opracowany model obejmuje określenie wartości ciśnień zmieniających się w komorze roboczej cylindra i przebiegu zmian ciśnienia w przestrzeniach zamkniętych pompy wtryskowe i wtryskiwacza. Podejmuje on aspekt przebiegu wartości ciśnienia, jako roboczego parametru wyjściowego. Zasymulowano dla różnych wartości obciążenia silnika na przebieg ciśnienia w poszczególnych przestrzeniach aparatury wtryskowej i w cylindrze w czasie cyklu roboczego w zależności od kąta obrotu wału korbowego silnika. W artykule sformułowano zależności matematyczne i wykorzystano dane eksperymentalne, umożliwiające obliczenie interesujących parametrów i wskaźników charakterystycznych dla symulowanego procesu. Model uwzględnia właściwości wtryskiwanego paliwa, parametry konstrukcyjne sytemu wtryskowego oraz ciśnienie i temperaturę czynnika roboczego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies