Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie serwisu społecznościowego LinkedIn w marketingu oferty inwestycyjnej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce

Tytuł:
Wykorzystanie serwisu społecznościowego LinkedIn w marketingu oferty inwestycyjnej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce
Use of LinkedIn social networking service in marketing the investment offer of regional and local government units in Poland
Autorzy:
Raganowicz, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/24225162.pdf
Data publikacji:
2018-09-24
Wydawca:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Tematy:
marketing
LinkedIn
samorząd terytorialny
marketing inwestycyjny
Polska
investment marketing
local government
Polska
Źródło:
Nowoczesne Systemy Zarządzania; 2018, 13, 3; 67-78
1896-9380
2719-860X
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Globalna gospodarka rynkowa stwarza przedsiębiorstwom możliwość prowadzenia swojej działalności z najbardziej odpowiadającego realizacji ich celów biznesowych miejsca na świecie. Przedsiębiorstwa są przekonywane przez państwa, miasta oraz różne jednostki podziału terytorialnego do wyboru danej lokalizacji za pomocą kompleksowych ofert inwestycyjnych podsumowujących możliwe korzyści do osiągnięcia przez działalność w wybranym miejscu. Do promocji tych ofert wykorzystywane są różne narzędzia marketingowe, w tym nowoczesne formy promocji internetowej. W artykule poddano analizie działania polskich jednostek samorządu terytorialnego prowadzone w największym na świecie serwisie społecznościowym skierowanym do odbiorcy biznesowego – LinkedIn. Opisano wykorzystywane sposoby prezentacji oferty oraz powiązane z nimi instrumenty. Podjęto również próbę określenia stopnia rozwoju tej formy terytorialnej promocji inwestycyjnej w Polsce i jej perspektyw na przyszłość w porównaniu do przykładów wykorzystania LinkedIn przez jednostki administracji z Europy i świata.

The global market economy provides companies with the opportunity to do business from the most appropriate location in the world to meet their business goals. Countries, cities and other territorial divisions persuade firms to choose a particular location using complex investment offers summarising the possible benefits to be achieved operating in the selected location. Various marketing tools are used to promote these offers, including modern forms of Internet promotion. The paper includes the analysis of the activities of Polish local government units carried out in the world’s largest social media service addressed to the business user - LinkedIn. The methods used to present the offer and related instruments are described. Also, the author tried to determine the development of this form of territorial investment promotion in Poland and its prospects compared to the use of LinkedIn by administrative units from Europe and the world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies