Realizacja zakupów biznesowych drogą elektroniczną stanowi obecnie powszechną praktykę. Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie aktualnego stanu polskiego rynku internetowych platform zakupowych przeznaczonych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zawiera informacje o głównych typach internetowych platform zakupowych B2B, charakterystykę narzędzi IT wykorzystywanych w procesie zakupowym oraz o potencjalnych korzyściach z ich wykorzystania przez przedsiębiorstwa. Przedstawiono też dane świadczące o intensywności i sposobie stosowania omawianych platform przez małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce oraz teraźniejsze oferty wybranych platform.
Online commercial purchasing is a now a common practice. The purpose of this article is to present the current state of the Polish market of internet B2B ecommerce platforms for small and medium enterprises. The paper contains information about main types of internet B2B e-commerce platforms, the characteristics of IT tools used in the purchasing process and potential benefits of their use by companies. It also presents data demonstrating the intensity and manner of using the discussed platforms by small and medium enterprises in Poland and current offers of selected internet services.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00