Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proposal of methodology for customers relationships establishing in terms of transport services

Tytuł:
Proposal of methodology for customers relationships establishing in terms of transport services
Autorzy:
Hajduk, Iwona Ewa
Poliak, Miloš
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/24200870.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz. Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Tematy:
management
transport sector
consumer
relationship
customer satisfaction
Customer Relationship Management
Źródło:
Archiwum Motoryzacji; 2023, 101, 3; 5--31
1234-754X
2084-476X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Currently, the market is focused not only on the quality of services, but also on customer comfort, requiring service providers to constantly modernize their methods of operation. Due to the progressing digitization of various areas of business activity, it is necessary to implement current available technological aids in order to maintain competitiveness and build long-term relationships with the client. Delivering products to the point of consumption is a very important element in the supply chain, and transport companies act as both intermediaries and service providers. The article is a proposal of a methodological solution for companies dealing with transport services in the field of building long-term relationships with the client using modern technologies and methodologies. The results show the strategies and systems with which transport companies can strive to build a competitive offer in the supply chain. As a target solution, it was proposed to use solutions such as Customer Relationship Management (CRM) in the process of developing a methodology for building relationships with customers in the area of transport services. The development and functioning of the global economy market is not possible without a net-work of transport connections-communication infrastructure, as well as a service provider-consumer relationship.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies