Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Managing Through Strategic Performance Management in Apparel Companies

Tytuł:
Managing Through Strategic Performance Management in Apparel Companies
Strategicznie skuteczne zarządzanie w zakładach przemysłu odzieżowego
Autorzy:
Karabay, G.
Kurumer, G.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/232565.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Biopolimerów i Włókien Chemicznych
Tematy:
strój
strategia
wydajność
Turecki przemysł odzieżowy
apparel
strategy
performance
balanced scorecard
Źródło:
Fibres & Textiles in Eastern Europe; 2012, 4 (93); 13-19
1230-3666
2300-7354
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
With the participation of China in the World Trade Organization and abolition of quotas in 2005, the Turkish apparel industry has faced fierce competition. Textile and clothing producers need to develop strategies, convert these strategies into feasible goals and measure these conversions in order to survive and outcompete their rivals. Industrial and governmental organizations and universities have published some reports about the status of competition in the Turkish textile and apparel industry. In these reports, some strategies are proposed in order to survive in this competitive environment. In this study, a basic balanced scorecard is proposed based on these strategies. Strategic goals were derived according to the strategies suggested for a specific company profile. After that a strategic map was generated. Finally, key performance metrics are proposed that would measure the performance of the realisation of the strategic map generated.

Turecki przemysł odzieżowy został skonfrontowany z dużymi trudnościami w wyniku przystąpienia Chin do Światowej Organizacji Handlu i likwidacji ograniczeń celnych w 2005 roku. Producenci przemysłu odzieżowego powinni opracować nowe strategie działania i dostosować je do aktualnej sytuacji gospodarczej. Wiele uniwersytetów oraz organizacji rządowych i przemysłowych opublikowało opracowania dotyczące współzawodnictwa przemysłu tureckiego. Zaproponowano szereg strategii, które mogą pozwolić na przetrwanie tureckiego przemysłu, a także schematy różnych strategii oraz możliwości ich oceny.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies