W rozwoju gospodarki opartej na wiedzy coraz większe znaczenie zyskują procesy interakcyjnego zarządzania organizacją. Orientują się one na interakcję zmian technologicznych z zarządzaniem kapitałem ludzkim. Powodująjednocześnie nowe wyzwania dla kształcenia w zakresie innowacyjnych metod, instrumentów użytecznych także dla zadowolenia klientów. Nowy wyraz przyjmuje jakość organizacji ukształtowana kompetencjami menedżerów i przywódczym, ale uczestniczącym stylem kierowania. System IT (informatyczny) jest jednym z ważniejszych wyznaczników strategii kapitału intelektualnego w organizacji.
The role of interactive process management is continously increasing in a knowledge-based economy. It is oriented on integration of technological changes with Human Capital. It means new requirements in the field of managers education, creative methods, instruments, useful also for clients satisfaction. The organization's quality determined by manager's competences, the new style of leadership and participation acquire the new expression. The information system improvement is one of more important items intellectual capital strategy in the organization.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00