The aim of the work is to present research on the media image of rapper Adam Ostrowski, also known as (O.S.T.R.) on the YouTube platform. The analysis covers, inter alia, his recordings, interviews, concerts coverage. On their basis, it has been proven that the YouTube platform is a key tool in communication with fans and creating a media image. This website has become a source of modern culture, as evidenced by the situation that arose as a result of the COVID-19 pandemic.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00