Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integrative Approach in Education – Determinant of the Understanding of an Artistic Text

Tytuł:
Integrative Approach in Education – Determinant of the Understanding of an Artistic Text
Autorzy:
Duda, Małgorzata
Dolinská, Eva
Porubčanová, Dáša
Lengyelfalusy, Tomáš
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2233934.pdf
Data publikacji:
2023-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
integrative approach
creativity
syncretism
understanding of a text
Źródło:
The New Educational Review; 2023, 72; 201-217
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The target of the scientific study is a theoretical-empirical analysis and interpretation of pedagogical experiences against the background of the world of values and in the context of the integrative approach and the complex system of educational processes. We seek to grasp the issue of the interpretation and integration in its complexity, concerning a close interconnection of both phenomena and with a focus on so far non-reflected deeper connections and perspectives. In this way, our reflection follows a line of the confrontation and connection of individual phenomena of arts and their application in the interpretation of an artistic text by pupils.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies