Tytuł pozycji:
Komunikacja interpersonalna a jakość świadczeń zdrowotnych. Istota relacji lekarz – pacjent w medycynie
- Tytuł:
-
Komunikacja interpersonalna a jakość świadczeń zdrowotnych. Istota relacji lekarz – pacjent w medycynie
- Autorzy:
-
Maciąg, Agnieszka
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/2233757.pdf
- Data publikacji:
-
2008-06-15
- Wydawca:
-
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
- Źródło:
-
Studia i Materiały; 2008, 1; 125-133
1733-9758
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Proces porozumiewania w ostatnich latach stał się zasadniczym czynnikiem warunkują- cym jakość oferowanych usług medycznych, umożliwiającym zmniejszenie dystansu społecznego pomiędzy personelem medycznym a świadczeniobiorcą. Celem niniejszego artykułu jest zaprezentowanie istoty i roli komunikacji interpersonalnej w ochronie zdrowia w aspekcie usprawniania jakości świadczeń zdrowotnych oraz omówienie najistotniej- szych barier w procesie przekazywania informacji.