Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Technologiczno-ekonomiczne aspekty wdrażania produkcji ekologicznej w wybranych gospodarstwach rolnych cz. II

Tytuł:
Technologiczno-ekonomiczne aspekty wdrażania produkcji ekologicznej w wybranych gospodarstwach rolnych cz. II
Technological and economical aspects of the implementation of ecological production in selected agricultural farms – part II
Autorzy:
Skórnicki, Henryk
Gradka, Ireneusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2232949.pdf
Data publikacji:
2010-02-18
Wydawca:
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie. Oddział w Poznaniu
Tematy:
nadwyżka bezpośrednia
produkcja
koszty
gross margin
production
costs
Źródło:
Zagadnienia Doradztwa Rolniczego; 2009, 58, 3; 67-82
1232-3578
2719-8901
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem tego opracowania jest przedstawienie wybranych aspektów produkcji ekologicznej w kraju w latach 2005 - 2007. Analizę przeprowadzono w 117 gospodarstwach ekologicznych w 14 województwach. Osiągnięte rezultaty analizy przedstawione w artykule charakteryzują stan tych gospodarstw m.in.: ich specyfikę, zasoby majątkowe, charakterystykę głównych działalności w gospodarstwie, stosowane technologie, osiągane wyniki produkcyjne i ekonomiczne, marketing produktów ekologicznych. Analiza w rozszerzonym zakresie ekonomicznym kontynuowana jest w 2009 roku, co pozwoli na wypracowanie jeszcze bardziej szczegółowych wniosków.

In this paper on the main aim was to show selected aspects of farm organic production in 2005- 2007. Analysis covers 117 organic farms in 14 voievodships. Analysis, presented in the paper, shows the characteristic conditions of these farms inter alia: specificity, property, farm’s main activities and technical description, production and economic results, marketing of organic products. Analysis has been continued for 2009 year, that would allow to elaborate more detailed conclusions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies