Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Artifcial intelligence-friend or foe in fake news campaigns

Tytuł:
Artifcial intelligence-friend or foe in fake news campaigns
Autorzy:
Węcel, Krzysztof
Sawiński, Marcin
Stróżyna, Milena
Lewoniewski, Włodzimierz
Stolarski, Piotr
Księżniak, Ewelina
Abramowicz, Witold
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2231663.pdf
Data publikacji:
2023-07-20
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Źródło:
Economics and Business Review; 2023, 9, 2; 41-70
2392-1641
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper the impact of large language models (LLM) on the fake news phenomenon is analysed. On the one hand decent text‐generaotin capabilietis can be misused for mass fake news production. On the other, LLMs trained on huge volumes of text have already accumulated information on many facts thus one may assume they could be used for fact‐checking. Experiments were designed and conducted to verify how much LLM responses are aligned with actual fact‐checking verdicts. The research methodology consists of an experimental dataset preparation and a protocol for interacting with ChatGPT, currently the most sophisticated

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies