Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kommunikative Sprechkompetenz als gefragte Schlüsselkompetenz auf der Unternehmensebene – einige Ergebnisse des Projekts „Sprachenbarometer Lodz (Lódz) 2021“

Tytuł:
Kommunikative Sprechkompetenz als gefragte Schlüsselkompetenz auf der Unternehmensebene – einige Ergebnisse des Projekts „Sprachenbarometer Lodz (Lódz) 2021“
Communicative Speaking Skills as a Key Competence in Demand at the Company Level – Some Results of the „Language Barometer Lodz (Łódź) 2021“
Autorzy:
Grzeszczakowska-Pawlikowska, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2231432.pdf
Data publikacji:
2022-12-19
Wydawca:
Komisja Nauk Filologicznych Polskiej Akademii Nauk, Oddział we Wrocławiu
Tematy:
(key) competence
communicative speaking competence
a corporate context
German as a foreign language
oral interaction
Źródło:
Academic Journal of Modern Philology; 2022, Special Issue, 16; 91-100
2299-7164
2353-3218
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 Unported
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The concept of competence is one of the central buzzwords in the debate about the employability of university graduates as postulated in education policy. The question of competence-oriented teaching and learning goes hand in hand with the question of the practical relevance of the university and its current role. In ongoing discussions, the latter is being, if not redefined, then at least expanded so that it can no longer be reduced to the acquisition and transfer of knowledge. At the same time, the university of today faces the challenge of imparting numerous (key) competences to prospective graduates, which are certainly in demand by potential employers. One of these is communicative competence in spoken language, which is the focus of this article, using the example of German as a foreign language in a corporate context.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies