Od rozpoczęcia stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych znacząco zwiększyła się świadomość w zakresie obowiązków związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem danych osobowych. W niniejszym opracowaniu przedstawiony zostanie proces pozyskania nowego klienta przez sprzedawcę energii w Polsce, a także w jaki sposób polskie ustawy oraz RODO wpływają na realizację tego procesu i z jakim obostrzeniami muszą się liczyć sprzedawcy energii. Proces zostanie przedstawiony w ramach trzech etapów: pozyskania danych potencjalnego klienta, przekazania oferty zawarcia umowy sprzedaży energii oraz zawarcia takiej umowy. Wskazane zostaną także najważniejsze obowiązki ciążące na sprzedawcy energii w ramach realizacji procesu pozyskiwania nowych klientów. Ponadto podjęta zostanie próba ustalenia wpływu obecnie procedowanych przepisów na kształt procesu sprzedaży energii.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00