The article examines the peculiarities of the formation and development of tourist destinations in the western Ukrainian border regions. GMDH analysis of statistical indicators of tourism in Lviv, Ivano-Frankivsk, Zakarpattya, Volyn and Chernivtsi regions revealed the importance of information campaigns promoting local destinations. The strategy for tourist destination formation, information support and promotion in the western Ukrainian border regions is developed and the components of its realisation are described.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00