Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcje Marii Wojtak w badaniach komunikacji medialnej. Słowo od redaktorów numeru

Tytuł:
Koncepcje Marii Wojtak w badaniach komunikacji medialnej. Słowo od redaktorów numeru
Autorzy:
Kępa-Figura, Danuta
Szylko-Kwas, Joanna
Kaszewski, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2207088.pdf
Data publikacji:
2023-04-06
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii
Źródło:
Studia Medioznawcze; 2023, 1; 1-3
2451-1617
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies