Now You See It, Now You Don’t – The effect of visual, auditory, and multimedia brand partnership disclosure on TikTok Teraz to widzisz, teraz nie – efekt wizualnej, dźwiękowej i multimedialnej informacji o partnerstwie marki na Tik Tok
Article aims to explore the relationship between the partnership disclosures on Tik Tok and its effect on purchase intention and ad recognition, and whether either of those relationships is mediated by influencer trustworthiness. The research employs a one-factor between subjects design and was conducted in the form of a survey experiment where participants were randomly assigned to one of the three brand partnership disclosure (BPD) conditions.
Artykuł ma na celu zbadanie związku partnerskich marek na Tik Tok i ich wpływu na intencje zakupu oraz rozpoznawalność reklam, a także czy w którejkolwiek z tych relacji pośredniczy wiarygodność influencerów. Badanie wykorzystuje jednoczynnikowy projekt między badanymi i zostało przeprowadzone w formie eksperymentu ankietowego, w którym uczestnicy zostali losowo przydzieleni do jednego z trzech warunków ujawnienia partnerstwa marki (BPD).
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00