Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efficiency of an off-road heavy-duty series hybrid drive based on a modified world harmonized transient cycle

Tytuł:
Efficiency of an off-road heavy-duty series hybrid drive based on a modified world harmonized transient cycle
Autorzy:
Medževeprytė, Ugnė Koletė
Makaras, Makaras2,
Rimkus, Alfredas
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2203873.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Politechnika Śląska. Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Tematy:
tractor
hybrid
series hybrid
WHTC
WHVC
ciągnik
hybryda
seria hybrydowa
Źródło:
Transport Problems; 2022, 17, 4; 187--195
1896-0596
2300-861X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
As electric drives slowly replace passenger cars and light special vehicles, electric drives in the heavy-duty road sector have started to emerge. As for off-road vehicles, there is some effort to reduce the amount of fossil fuel used. In this study, the series hybrid application for a heavy-duty tractor is investigated. Work conditions are described using modified worldwide transient vehicle cycle to evaluate the efficiency of an energy management system applied, as well as the overall vehicle performance and efficiency. As a result, in some test scenarios, smaller-than-expected energy outputs were identified and new ways to improve energy management were found.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies