The paper contains selected research results in the field of identification and metaidentification of the Day Ahead Market system of TGE S.A. Due to the proposed new approach to identification, a methodology for conducting research has been developed, which requires eight stages. Then, both the tasks and research objectives as well as the form of research occurring at all stages of research in order to meet the distinguished specific objectives and the general purpose of the research were shown in detail. Then an example of both identification and metaidentification of Day Ahead Market systems was shown. The obtained models and metamodels confirm the need and possibility of conducting this type of research at TGE S.A.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00