Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ścieżki edukacyjne w Białowieskim Parku Narodowym jako atrakcja turystyczna na przykładzie ścieżki „Poznajemy tajemnice lasu”

Tytuł:
Ścieżki edukacyjne w Białowieskim Parku Narodowym jako atrakcja turystyczna na przykładzie ścieżki „Poznajemy tajemnice lasu”
Autorzy:
Yarmashevich, Yuliya
Kozak, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2199940.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Akademia Bialska im. Jana Pawła II
Tematy:
Białowieski Park Narodowy
ścieżki edukacyjne
atrakcja
turystyczna
Źródło:
Koła naukowe - szkołą twórczego działania. Edycja ósma; 173-184
9788364881923
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Parki Narodowe należą do bardzo specyficznych destynacji turystycznych. Z uwagi na bogactwo walorów naturalnych przyciągają znaczne rzesze turystów, jednak ruch turystyczny w parkach napotyka liczne ograniczenia. Atrakcje turystyczne budowane na bazie ścieżek edukacyjnych mają wartość poznawczą a ich umiejscowienie w parkach narodowych generuje realizację celów edukacyjnych ale także przeżycia, emocje, wrażenia. W pracy, na podstawie literatury przedmiotu przedstawiono ścieżki dydaktyczne w Białowieskim Parku Narodowym jako ważną atrakcję turystyczną o szczególnym znaczeniu poznawczym i edukacyjnym ze szczególnym uwzględnieniem ścieżki ,,Poznajemy Tajemnice Lasu”.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies