Biblioteki naukowe, począwszy od 2020 roku, musiały na nowo zdefiniować swoje usługi i kanały komunikacji z czytelnikami. Czas pandemii
COVID-19 i ograniczenia z tym związane wpłynęły na sposób funkcjonowania, udostępnianie zasobów oraz wprowadzanie nowych, wymuszonych przez
okoliczności, form dotarcia do użytkowników. Cyfryzacja, rozwijanie usług wirtualnych i rozszerzenie działalności marketingowej bibliotek sieci Uniwersytetu Szczecińskiego zmieniło sposób postrzegania samej biblioteki, jak i jej pracowników.
The academic library in a time of pandemic with the example of network libraries of the University of Szczecin.
Starting in 2020, academic libraries had to redefine their services and channels of communication with readers. The time of the COVID-19 pandemic and the limitations related with it influenced the way libraries operate, how they share their resources and develop new, forced by circumstances forms of reaching users. Digitization, the development of on-line services and the expansion of marketing activities of the libraries of the University of Szczecin have changed the perception of the library itself as well as its employees.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00