Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny w ponowoczesnym świecie Refleksja nad stanem demokracji liberalnej na początku XXI wieku

Tytuł:
Marketing polityczny w ponowoczesnym świecie Refleksja nad stanem demokracji liberalnej na początku XXI wieku
Political marketing and postmodernism. Reflections on the liberal democracy in the twenty-first century
Autorzy:
Scheffs, Łukasz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2196081.pdf
Data publikacji:
2013-12-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Źródło:
Świat Idei i Polityki; 2013, 12; 164-181
1643-8442
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Whether we are incapacitated? Whether active until recently citizens believed that democracy has become a fully democratic. I’m thinking that political marketing give them believed that democracy has become a fully democratic? If citizens believe in this, will be this the end of democracy. Do the citizens of the twenty-first century, ceased to be democrats, and politics has become noisy and color then fair marketing and propaganda. I try answer for this questions in this article.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies