Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Węzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości... rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorak

Tytuł:
Węzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości... rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorak
Autorzy:
Półtorak, Arkadiusz
Węgorzewski, Tomasz
Szostak, Iza
Piotrowska, Sara
Szczęśniak, Maciej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2194916.pdf
Data publikacji:
2022-02-11
Wydawca:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Tematy:
sztuki performatywne
improwizacja
badania oparte na sztuce
archiwum
Źródło:
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Arte et Educatione; 2020, 15, 335; 29-42
2081-3325
2300-5912
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W rozmowie z Arkadiuszem Półtorakiem rezydenci dziewiątej edycji Wydziału Sztuki w Mieście -Tomasz Węgorzewski, Iza Szostak, Sara Piotrowska i Maciej Szczęśniak - dyskutują o poznawczym potencjale praktyk artystycznych opartych na improwizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies