Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja książki Anny Konarzewskiej Być (nie)zwykłym wychowawcą. Scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych, Warszawa 2019

Tytuł:
Recenzja książki Anny Konarzewskiej Być (nie)zwykłym wychowawcą. Scenariusze lekcji wychowawczych dla uczniów klas starszych szkoły podstawowej oraz szkół ponadpodstawowych, Warszawa 2019
To be a (not) ordinary educator. Review of the book by Anna Konarzewska. Scenarios of parenting lessons for elementary school and post-primary school students, Warsaw 2019.
Autorzy:
Al-Douri, Jasmina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2194902.pdf
Data publikacji:
2020-08-03
Wydawca:
Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Źródło:
Kultura i Wychowanie; 2020, 17, 1; 163-164
2544-9427
2083-2923
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies