Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Praca zawodowa źródłem nieformalnej edukacji pracowników

Tytuł:
Praca zawodowa źródłem nieformalnej edukacji pracowników
Professional work as a source of employees’ informal education
Autorzy:
Myjak, Teresa
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2194690.pdf
Data publikacji:
2022-12-30
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
professional work
informal education of employees
enterprise
Źródło:
Kultura-Społeczeństwo-Edukacja; 2022, 22, 2; 165-175
2300-0422
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the publication is to present professional work as an important source of employees’ education and learning in the workplace, on the example of a selected enterprise operating in the construction industry. The study has both a theoretical and an empirical character. The first part discusses the issues of defining professional work, its importance for a man, and related learning. The second part shows the practices in the field of informal employees’education applied to participants in the work process and their approach to learning in the selected enterprise. The publication uses two methods: literature analysis and case study. The considerations contained in the study may be helpful in understanding the importance and role of nonformal education of employees of enterprises and assessing practices in this area.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies