The 360-degree camera is a relatively new technology that might become an effective tool for the development of students and teachers and overall educational improvement. As “normal” video provides a maximum 130-degree perspective, it could not offer a complex capture of education. This paper presents a way to use a 360-degree camera during two different modes of trainee teachers’ fieldwork and proposes how to evaluate this form of education in terms of teacher-student-environment interactions by identifying the occurrence and duration of each type of interaction. It is evident that the type and intensity of interactions affect fieldwork significantly and may lead to different depths of learning.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00