Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teacher-Student-Environment Interactions in Fieldwork Through 360-Degree Camera

Tytuł:
Teacher-Student-Environment Interactions in Fieldwork Through 360-Degree Camera
Autorzy:
Svobodová, Hana
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2191743.pdf
Data publikacji:
2023-03-31
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
fieldwork
360-degree camera
interaction
reflection
Źródło:
The New Educational Review; 2023, 71; 78-89
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The 360-degree camera is a relatively new technology that might become an effective tool for the development of students and teachers and overall educational improvement. As “normal” video provides a maximum 130-degree perspective, it could not offer a complex capture of education. This paper presents a way to use a 360-degree camera during two different modes of trainee teachers’ fieldwork and proposes how to evaluate this form of education in terms of teacher-student-environment interactions by identifying the occurrence and duration of each type of interaction. It is evident that the type and intensity of interactions affect fieldwork significantly and may lead to different depths of learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies