W tej książce chciałem zawrzeć refleksje osób z autyzmem na temat edukacji, odpowiedzi na pytania, jak ją oceniają i jak chcieliby ją zorganizować. Zależało mi nie na przedstawieniu dysonansu pomiędzy rzeczywistością a nadziejami, ale próbowałem przede wszystkim się dowiedzieć, co powinniśmy zrobić i jakie wprowadzić zmiany w celu optymalizacji procesu edukacji. Zdaję sobie sprawę, że przedstawione opinie są subiektywne oraz mają charakter nieprecyzyjny, gdyż są oparte na własnych doświadczeniach. - autor ze Wstępu
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00