Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola e-learningu, blended learningu i nauczania tradycyjnego w procesie nauczania/uczenia się na poziomie szkolnictwa wyższego

Tytuł:
Rola e-learningu, blended learningu i nauczania tradycyjnego w procesie nauczania/uczenia się na poziomie szkolnictwa wyższego
The Role of E-Learning, Blended Learning and Traditional Learning in the Teaching/Learning Process at the Higher Education Level
Autorzy:
Dobosz, Marzena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2190021.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Tematy:
e-learnig
blended learning
nauczanie tradycyjne
edukacja
wyższa
Źródło:
Individual and Group Learning and Teaching in Traditional and Online Education: Possibilities and Limitations; 129-138
9788364881893
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Proces nauczania/uczenia się na poziomie szkolnictwa wyższego realizowany jest poprzez zastosowanie zróżnicowanych metod, technik i narzędzi. Ze względu na zjawiska zachodzące w społeczeństwie i rozwój technologiczny, sposób przekazywania i zdobywania wiedzy łączy ze sobą zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne formy edukacji. Do nich należy e-learning, blended learning oraz nauczanie tradycyjne, które wzajemnie uzupełniają się, tworząc przestrzeń do zainicjowania procesów edukacyjnych. W dobie pandemii COVID-19, podczas której to edukacja na każdym szczeblu musiała zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, zaczęto zwracać większą uwagę na rolę i możliwości poszczególnych metod. Każda z nich może być zastosowana na szczeblu edukacji wyższej w zależności od zaistniałych sytuacji i potrzeb, zarówno ze strony osób przekazujących, jak i zdobywających wiedzę. Ponadto pozwalają one również spojrzeć na proces uczenia się z innej perspektywy, jako procesu ciągłego, zindywidualizowanego oraz spersonalizowanego. Przedmiotem procesu badawczego w niniejszym artykule jest rola e-learningu, blended learningu i nauczania tradycyjnego w procesie nauczania/uczenia się na poziomie szkolnictwa wyższego. Ze względu na to, że artykuł ma charakter teoretyczny, zastosowano metodę jakościową w postaci analizy dokumentów. Dzięki temu dokonano teoretycznego przedstawienia roli i funkcji niniejszych form i metod w edukacji wyższej, zarówno w rzeczywistości przed, jak i pandemicznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies