- Tytuł:
-
Zarządzanie kapitałem intelektualnym w przedsiębiorstwach branży medialnej – wpływ odbiorców treści medialnych na kształtowanie kapitału intelektualnego.
Intellectual capital management in media companies – the role of audience in creating the value of intellectual capital - Autorzy:
- Szczepańska, Michalina
- Powiązania:
- https://bibliotekanauki.pl/articles/2186032.pdf
- Data publikacji:
- 2012-06-01
- Wydawca:
- Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
- Tematy:
-
kapitał intelektualny
wartościowanie
zarządzanie
media
zasoby niematerialne
przedsiębiorstwo
odbiorcy treści - Źródło:
-
Nowoczesne Systemy Zarządzania; 2012, 7, 1; 125-137
1896-9380
2719-860X - Język:
- polski
- Prawa:
- CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
- Dostawca treści:
- Biblioteka Nauki
- Artykuł