Niniejszy artykuł analizuje wpływ rozporządzenia eIDAS na umowy konsumenckie z perspektywy ustawy o prawach konsumenta i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Następnie przedstawiono wpływ rozporządzenia eIDAS na możliwość naruszenia zbiorowych interesów konsumentów przez przedsiębiorców nie przestrzegających standardów sankcjonowanych przez rozporządzenie eIDAS. Zaprezentowane rozważania prowadzą do wniosku, że niezbędna jest korelacja i dostosowanie rozwiązań o charakterze technicznym z regulacjami w przedmiocie ochrony konsumentów.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00