W ostatnim czasie praca zdalna zdominowała zadania pracownicze wielu zawodów. Dużym wyzwaniem była dla pracowników, którzy do tej pory nie mieli z nią żadnej styczności. W świetle raportów i dostępnych doniesień pracownicy w różny sposób radzili sobie z sytuacją i warunkami narzuconymi z góry, a wymuszonymi pandemią COVID-19. Również nauczyciele akademiccy byli zmuszeni do dużych zmian, zwłaszcza w aspekcie warunków pracy dydaktycznej. Niniejszy rozdział przedstawia wpływ pracy zdalnej w czasach pandemicznych na szeroko pojęte bezpieczeństwo i higienę pracy nauczycieli akademickich w myśl zasady work-life-balance. Badania wykonano przy pomocy autorskiego kwestionariusza ankietowego wśród losowo wybranych nauczycieli akademickich w całej Polsce przez Internet. Badania miały charakter dobrowolny i anonimowy. Zaprezentowane wyniki są częścią większej całości.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00