Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży w obliczu rewolucji przemysłowej 4.0

Tytuł:
Skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży w obliczu rewolucji przemysłowej 4.0
Autorzy:
Walentek, Dorota
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2158716.pdf
Data publikacji:
2022-06-03
Wydawca:
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
Źródło:
Dylematy współczesnej informatyki ekonomicznej. Teoria i praktyczne zastosowania; 153-168
9788371938702
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja czynników wpływających na skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedażowego w dobie powszechnej cyfryzacji XXI wieku. Zadano dwa pytania badawcze – P1: Jaka jest skuteczność e mailingu w poszczególnych firmach wysyłkowych? oraz P2: Jakie czynniki wpływają na skuteczność e-mailingu? Aby zrealizować cel i w pełni odpowiedzieć na pytania badawcze, na wstępie przybliżono koncepcję Rewolucji Przemysłowej 4.0 oraz teoretyczne zagadnienia związane z e-mailingiem jako narzędziem sprzedażowym. W części empirycznej zaprezentowano wyniki badania polegające na wysyłce e-mailingu za pośrednictwem kilku różnych firm specjalizujących się w marketingu internetowym. Skorzystano z metody studium przypadku. Dane pozyskano podczas obserwacji uczestniczącej. Na podstawie tych wysyłek przedstawiono czynniki, które pozytywnie wpływają na skuteczność e-mailingu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies