Organizacja cyfrowa jest elementem ewolucji i transformacji organizacji – od klasycznych, przez hybrydowe do cyfrowych. Organizacja cyfrowa, inaczej Organizacja 4.0, jest zalgorytmizowana i stosuje trzy rodzaje tych algorytmów: algorytmy komputerowe, inaczej systemy informatyczne, algorytmy hybrydowe sterowane przez komputer i człowieka oraz algorytmy, którymi zarządza człowiek. Takie podejście gwarantuje, że Organizacja 4.0 rozwijać się będzie w kierunku sprawnego, co jest jej cechą charakterystyczną, zarządzania danymi, informacją i wiedzą. Istotna jest zatem odpowiedź na pytanie: Czy i w jakim zakresie wdrażanie mechanizmu strumieniowego przepływu wartości w Organizacji 4.0 umożliwia implementację nowych rozwiązań ICT? Czy niezbędne jest jego uzupełnienie o przetwarzanie kognitywne i heurystyczne? Co jest szczególną cechą cyfrowej dojrzałości takiej organizacji?
Celem przypisanym do rozdziału jest analiza i omówienie wyników badań mechanizmów strumieniowania wartości w kontekście dojrzałości Organizacji 4.0. Podstawową metodą badawczą była opracowana i przeprowadzona ankieta oraz studia literaturowe. Badania empiryczne bazują na obiektach, instytucjach i klubach sportowych.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00