The article presents the differences between understanding of the expectations of both the employers‘ and employees‘ who represent three generations: X, Y and the youngest – Z that cooperate with each in the labour market. The author draws attention to the divergences connected with these three generations‘ expectations towards the labour and confronts them with their values. The interviews conducted with management teams and the employees as well have allowed to set challenges which business has to face due to the growing number of people in the labour market. The author also describes some of the best practices of the companies that have managed to meet them.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00