The method of signal detection from transverse crack within rails joint is presented in the article. Using of correlation analysis of this signal after subtraction of averaged rails joint signal from it is proposed. The signal alignment for averaging is based on the mean value crossing point.
W artykule przeanalizowano sposób identyfikacji sygnału pochodzącego od pęknięcia poprzecznego w obszarze złącza szynowego. Zaproponowano wykorzystanie analizy korelacji tego sygnału po odjęciu uśrednionego sygnału pochodzącego od luzu pomiędzy szynami. Analizowane sygnały znajdują się dokładnie w punkcie przejścia przez ich wartość średnią.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00