The paper presents a test site for determining the excitations that occur as a result of the contact between the omnidirectional wheel and the road and affect the single suspension column in motor vehicles. The specific nature of these excitations during the movement of omnidirectional wheels is caused by the irregular envelope of the wheel. The proposed test site enables to determine the vertical displacements of the wheel that is rolling along the paving of the road. The conducted experiment demonstrates that the test site was constructed correctly.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00