Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Recenzja: Danuta Urbaniak-Zając, W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów. Badania rekonstrukcyjne, Oficyna Wydawnicza “Impuls”, Kraków 2016, ss. 284

Tytuł:
Recenzja: Danuta Urbaniak-Zając, W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów. Badania rekonstrukcyjne, Oficyna Wydawnicza “Impuls”, Kraków 2016, ss. 284
Review of: Danuta Urbaniak-Zając, W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów. Badania rekonstrukcyjne, Oficyna Wydawnicza “Impuls”, Kraków 2016, ss. 284
Autorzy:
Krzychała, Sławomir
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2142570.pdf
Data publikacji:
2020-06-13
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Źródło:
Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja; 2017, 20, 1(77); 125-132
1505-8808
2450-3428
Język:
polski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies